REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO WWW.DOMOWY-WYROB.PL
Niniejszy Regulamin określa zasady składania i realizacji zamówień poprzez stronę internetową
działającą pod adresem URL: www.domowy-wyrob.pl i obowiązujący od dnia 01.01.2023 roku
Użytkownik ma prawo przed złożeniem Zamówienia do negocjacji warunków Umowy sprzedaży
ze Sprzedającym. W przypadku zrezygnowania przez Użytkownika z możliwości zawarcia
Umowy sprzedaży w drodze indywidualnych negocjacji, zastosowanie ma niniejszy Regulamin
oraz powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego.
ROZDZIAŁ I - DEFINICJE:
Użyte w niniejszym Regulaminie pojęcia oznaczają:
1. Sprzedający – Pani Ewa Krzemyk prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Firma
Handlowa EMAS Ewa Krzemyk pod adresem ul. Gruntowa 16, 42-520 Dąbrowa Górnicza,
zgodnie z wpisem do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej RP
nadzorowanej przez Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii, organ dokonujący wpisu
Sprzedającego do CEiDG: Urząd Miejski w Dąbrowie Górniczej (nr wniosku
000448703/2015), NIP: 629-207-37-23, REGON 361046146, tel. kontaktowy: +48 500 787 802,
codziennie w Dni robocze od pon. do pt. w godzinach 7:00-18:00, w soboty i niedziele w
godzinach 8:00-15:00, opłata za połączenie wg taryfy operatora z usług którego korzysta
Użytkownik, e-mail: sklep@domowy-wyrob.pl;
2. Sklep internetowy – platforma internetowa prowadzona przez Sprzedającego w j. polskim pod
adresem URL:www.domowy-wyrob.pl;
3. Zamawiający – pełnoletnia osoba fizyczna, która posiada zdolność do czynności prawnych,
osoba fizyczna prowadząca jednoosobową działalność gospodarczą, w tym Konsument-
Przedsiębiorca, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie będąca osobą prawną, której
przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, dokonująca Zamówienia w ramach Sklepu
internetowego;
4. Użytkownik – każda osoba korzystająca ze strony Sklepu internetowego;
5. Towar lub Towary – przyprawy akcesoria masarskie oraz inne produkty oferowane przez
Sprzedającego do sprzedaży detalicznej w Sklepie internetowym;
6. Strona Towaru – pojedyncza podstrona na stronie Sklepu internetowego, na której
przedstawione są szczegółowe informacje na temat Towaru;
7. Cena - cena brutto Towaru umieszczona obok informacji o Towarze, nie uwzględniająca jednak
kosztów dostarczenia Towaru do Zamawiającego oraz innych opłat dodatkowych, do poniesienia
których jest zobowiązany Zamawiający, o ile wyraził zgodę na ich poniesienie;
8. Zamówienie – oświadczenie woli Zamawiającego złożone za pośrednictwem Sklepu
internetowego, wskazujące Towar lub zestaw Towarów określonych do realizacji przez
Zamawiającego, zgodnie z niniejszym Regulaminem;
9. Dni robocze - dni tygodnia od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od
pracy;
10. Miejsce odbioru – ul. Księcia Józefa Poniatowskiego K46, 41-300 Dąbrowa
Górnicza, uzgodnione przez Zamawiającego ze Sprzedającym, w którym możliwy jest odbiór
osobisty Zamówienia, po wcześniejszym ustaleniu terminu ze Sprzedającym. Możliwe godziny
odbioru w poszczególnych dniach tygodnia wskazane są w Sklepie internetowym w zakładce
KONTAKT;
11. Umowa sprzedaży - umowa sprzedaży Towarów w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego
zawarta pomiędzy Sprzedającym, a Zamawiającym z wykorzystaniem strony Sklepu
internetowego;
12. Konto Zamawiającego - narzędzie dostępne w systemie Sklepu internetowego, po
wprowadzeniu adresu e-mail (Login) i Hasła, umożliwiające m.in. śledzenie na stronie Sklepu
internetowego etapów realizacji Zamówienia, przeglądanie historii Zamówień, edycję danych
kontaktowych Zamawiającego oraz zmianę Hasła, itp.;
13. Login – adres e-mail wskazany przez Użytkownika podczas rejestracji w Sklepie internetowym,
wymagany wraz z Hasłem do założenia Konta Zamawiającego;
14. Hasło - ciąg znaków liter, cyfr lub innych wybranych przez Użytkownika podczas rejestracji
Konta Zamawiającego, wykorzystywanych w celu zabezpieczenia dostępu do Konta
Zamawiającego;
15. Konsument - osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej
bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową, zgodnie z definicją zawartą w art.
22(1) Kodeksu cywilnego;
16. Konsument-Przedsiębiorca - osoba prowadząca jednoosobową działalność gospodarczą
zawierająca Umowę sprzedaży związaną bezpośrednio z prowadzoną przez nią
działalnością gospodarczą lub zawodową, lecz nieposiadającą dla niej charakteru zawodowego,
wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej,
udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności
Gospodarczej;
17. Ustawa konsumencka – ustawa z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (t. jedn. Dz.
U. z 2020 r., poz. 287. z późn. zm.);
18. Kodeks cywilny - ustawa z dnia 24 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t. jedn. Dz. U. z 2020 r.,
poz. 1740. z późn. zm.);
19. Kodeks dobrych praktyk - zbiór zasad postępowania, a w szczególności norm etycznych i
zawodowych, o których mowa w art. 2 pkt. 5 Ustawy o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom
rynkowym z dnia 23 sierpnia 2007 roku (t. jedn. Dz.U. z 2017, poz. 2070. z późn. zm.);
20. Regulamin - niniejszy regulamin Sklepu internetowego.
ROZDZIAŁ II - POSTANOWIENIA OGÓLNE:
1. Złożenie Zamówienia na Towary oferowane w Sklepie internetowym i realizacja Zamówień
odbywa się na podstawie niniejszego Regulaminu oraz powszechnie obowiązujących przepisów
prawa. Niniejszy Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 8. Ustawy z dnia 18 lipca
2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t. jedn. Dz. U. z 2020, poz. 344. z późn. zm.).
2. Liczba oferowanych Towarów objętych ewentualną promocją lub podlegających wyprzedaży jest
ograniczona. Realizacja Zamówień na takie Towary odbywa się w kolejności, w jakiej zostały one
złożone przez Zamawiających, aż do wyczerpania zapasów.
3. Informacje podane na stronie Sklepu internetowego nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów
Kodeksu cywilnego. Stanowią one jedynie zaproszenie do składania ofert przez
Zamawiających.
4. Wszystkie podane na stronie Sklepu internetowego Ceny są wyrażone w złotych polskich i są
cenami brutto (zawierają podatek VAT).
5. Zabronione jest wykorzystywanie Sklepu internetowego lub strony www.domowy-wyrob.pl przez
Zamawiających lub Użytkowników do przesyłania niezamówionej informacji handlowej, tzw.
spamu w rozumieniu Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (t.
jedn. Dz. U. z 2020 poz. 344. z późn. zm.), a także wykorzystywanie strony Sklepu internetowego
w sposób sprzeczny z prawem, dobrymi obyczajami, naruszający dobra osobiste osób trzecich
lub uzasadnione interesy Sprzedającego.
6. W celu korzystania ze Sklepu internetowego Użytkownik powinien we własnym zakresie uzyskać
dostęp do stanowiska komputerowego lub innego urządzenia końcowego z dostępem do
Internetu i poczty elektronicznej. Korzystanie ze Sklepu internetowego jest możliwe dla
Zamawiającego dysponującego następującym wyposażeniem:
a. komputer PC lub inne urządzenie z dostępem do Internetu;
b. dostęp do Internetu;
c. przeglądarka internetowa, np. Firefox, Internet Explorer, Google Chrome lub inna;
d. aktywne konto e-mail,
e. włączona obsługa plików cookies.
7. Bezpośredni kontakt Zamawiającego ze Sprzedającym jest możliwy telefonicznie, mailowo lub za
pośrednictwem formularza kontaktowego udostępnionego na stronie Sklepu internetowego w
zakładce KONTAKT. Wszelkie dane kontaktowe Sprzedającego podane są w niniejszym
Regulaminie oraz na stronie Sklepu internetowego w zakładce KONTAKT. Sprzedający nie
pobiera żadnych opłat za komunikację z nim z wykorzystaniem wskazanych w niniejszym ustępie
środków porozumiewania się na odległość.
8. Sprzedający informuje, że nie stosuje żadnego Kodeksu dobrych praktyk.
ROZDZIAŁ III - USŁUGI ŚWIADCZONE DROGĄ ELEKTRONICZNĄ:
1. Usługi świadczone drogą elektroniczną na podstawie niniejszego Regulaminu polegają na
umożliwieniu Użytkownikom dokonywania zakupów w Sklepie internetowym, w szczególności z
wykorzystaniem Konta Zamawiającego, a także na udostępnieniu usługi „Zapytaj o
produkt”, usługi „Powiadom znajomego”, usługi „Powiadom o zmianie ceny” oraz usługi „Dodaj
swoją opinię” i oraz usługi polecenia Towaru w serwisie Facebook. Usługi te są świadczone 24h
na dobę przez 7 dni w tygodniu. Usługi te są nieodpłatne dla Użytkowników.
3. Korzystanie z usługi Konta Zamawiającego wymaga dokonania przez Użytkownika rejestracji
zgodnie z postanowieniami niniejszego Regulaminu.
4. Usługa „Zapytaj o produkt” polega na umożliwieniu Użytkownikowi przesłania do Sprzedającego
poprzez formularz udostępniony przez Sprzedającego na stronie Sklepu internetowego zapytania
dot. szczegółowych informacji o Towarze, podając przy tym swój adres e-mail. Sprzedający
odpowiada wysyłając informację na wskazany przez Użytkownika e-mail najpóźniej w ciągu
24h od przesłania zapytania przez Użytkownika.
6. Usługa „Powiadom znajomego” polega na umożliwieniu Użytkownikowi przesłania wiadomości o
Towarze prezentowanym w Sklepie internetowym do wybranej przez Użytkownika osoby. W tym
celu Użytkownik w formularzu udostępnionym na stronie Sklepu internetowego wskazuje swoje
imię i nazwisko oraz adres e-mail osoby, którą chce powiadomić o Towarze w Sklepie
internetowym. Użytkownik nie otrzymuje żadnego wynagrodzenia od Sprzedającego, ani innych
korzyści za skorzystanie z tej usługi.
7. Usługa „Powiadom o zmianie ceny” polega na umożliwieniu Użytkownikowi zainteresowanemu
danym Towarem otrzymywania informacji o każdorazowej zmianie Ceny wybranego przez niego
Towaru. W tym celu Użytkownik, poprzez formularz udostępniony na stronie Sklepu
internetowego wskazuje adres-email, na który chce otrzymywać wiadomość dot. zmiany Ceny
wybranego przez niego Towaru. Każdorazowo w przypadku zmiany Ceny, Użytkownik otrzymuje
od Sprzedającego wiadomość na wskazany przez siebie adres e-mail.
8. Usługa „Dodaj swoją opinię” polega na umożliwieniu Użytkownikowi zamieszczenia na Stronie
Towaru indywidualnej i subiektywnej opinii Użytkownika dotyczącej danego Towaru. Dodanie
opinii o Towarze następuje poprzez formularz udostępniony przez Sprzedającego na Stronie
Towaru, w którym to formularzu Użytkownik podaje jedynie swoje imię jako autora komentarza i
wpisuje treść komentarza dot. Towaru, Użytkownik dokonuje także oceny Towaru w
pięciogwiazdkowej skali, zaznaczając stosowną ilość gwiazdek na Stronie Towaru. Opinia jest
widoczna na Stronie Towaru po weryfikacji, czy pochodzi ona od użytkownika, który był klientem
Sprzedającego oraz po jej akceptacji przez Sprzedającego, w tym celu użytkownik może zostać
poproszony po podanie numeru Zamówienia. Użytkownik nie otrzymuje żadnego wynagrodzenia
od Sprzedającego, ani innych korzyści za skorzystanie z tej usługi.
9. Usługa polecania Towaru w serwisie Facebook polega na umożliwieniu Użytkownikowi
zarejestrowanemu w tym serwisie, publikacji indywidualnych i subiektywnych wypowiedzi
Użytkownika dotyczących Towarów wraz z linkiem do Strony Towaru polecanego w Sklepie
internetowym. Użytkownik nie otrzymuje żadnego wynagrodzenia od Sprzedającego, ani innych
korzyści za skorzystanie z tej usługi.
10. Przesyłając treści poprzez oferowane przez Sprzedającego nieodpłatne usługi, o których mowa
w niniejszym Regulaminie, Użytkownik dokonuje dobrowolnego rozpowszechniania i
wprowadzania tych treści. W razie jakichkolwiek wątpliwości przyjąć należy, że Sprzedający
jedynie zapewnia Użytkownikom odpowiednie zasoby informatyczne do udostępniania i
rozpowszechniania treści, jednak treści tych nie należy utożsamiać z poglądami Sprzedającego.
11. Każdy z Użytkowników ponosi odpowiedzialność za zamieszczane i udostępniane przez siebie
treści poprzez korzystanie z usług świadczonych drogą elektroniczną przez Sprzedającego.
12. Użytkownicy nie mogą udostępniać treści, które mogłyby w jakikolwiek sposób naruszać dobra
osobiste osób trzecich, czy Sprzedającego, czy też naruszać jakiekolwiek inne prawa osób
trzecich, w tym prawa autorskie i prawa pokrewne, prawa własności przemysłowej, tajemnicę
przedsiębiorstwa. Zabronione jest także udostępnianie przez Użytkowników jakichkolwiek treści o
charakterze obraźliwym, naruszających dobre obyczaje, przepisy prawne lub normy społeczne,
czy też treści zawierające jakiekolwiek dane osobowe osób trzecich bez ich zgody, a także treści
o charakterze reklamowym.
13. Umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną przez Sprzedającego zawierana jest na czas
nieoznaczony. Użytkownik może w każdym czasie wypowiedzieć tę umowę. Sprzedający może
wypowiedzieć umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną z 14-dniowym terminem
wypowiedzenia. Wypowiedzenie umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną przez
którąkolwiek ze stron, jak również jej rozwiązanie za obustronną zgodą jest równoznaczne z
usunięciem Konta Zamawiającego.
14. Wypowiedzenie lub rozwiązanie za zgodą stron umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną
pozostaje bez wpływu na wykonanie już zawartych Umów sprzedaży, chyba że strony
postanowią inaczej.
15. Sprzedający może wypowiedzieć umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną z 7-dniowym
terminem wypowiedzenia, jeśli:
a. cel rejestracji lub sposób korzystania z usług jest sprzeczny z zasadami i celem
funkcjonowania Sklepu internetowego,
b. działalność Użytkownika jest sprzeczna z obowiązującymi normami obyczajowymi, nawołuje
do przemocy bądź popełnienia przestępstwa, a także jeśli narusza prawa osób trzecich,
c. Sprzedający otrzymał urzędowe zawiadomienie o bezprawnym charakterze podanych danych
Zamawiającego lub związanej z nimi działalności,
d. Sprzedający uzyskał wiarygodną wiadomość o bezprawnym charakterze podanych danych lub
związanej z nimi działalności i uprzednio zawiadomił Zamawiającego o zamiarze uniemożliwienia
dostępu do Konta Zamawiającego,
e. Zamawiający lub Użytkownik dopuszcza się przesyłania niezamówionych informacji
handlowych,
f. Zamawiający lub Użytkownik, w rażący lub uporczywy sposób, narusza postanowienia
Regulaminu,
g. podane przez Zamawiającego dane adresowe budzą obiektywnie uzasadnione wątpliwości co
do ich poprawności lub zgodności z prawdą, a wątpliwości tych nie udało się usunąć w drodze
kontaktu telefonicznego lub za pośrednictwem wiadomości e-mail.
16. Sprzedający dokłada wszelkich starań, aby zapewnić prawidłowe i nieprzerwane działanie
Sklepu internetowego. W przypadku, gdy usługi lub inne usługi oferowane przez Sprzedającego
wskazane w niniejszym Regulaminie np. są z nim niezgodne, nie działają prawidłowo,
Użytkownikowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji. Użytkownicy proszeni są o składanie
reklamacji w formie elektronicznej na adres e-mail: sklep@domowy-wyrob.pl lub w formie
pisemnej na adres Sprzedającego. Użytkownicy proszeni są, w celu usprawnienia procesu
rozpatrywania reklamacji, o wskazywanie w reklamacji swoich danych osobowych i/lub Loginu,
którym posługują się w dostępie do Konta Zamawiającego na stronie Sklepu internetowego, jeśli
mają Konto Zamawiającego, oraz do opisania zgłaszanych zastrzeżeń.
17. Reklamacje dot. usług świadczonych drogą elektroniczną rozpatrywane są w terminie do 30 dni
od złożenia stosownej reklamacji, zgodnie z obowiązującymi przepisami, ale jeśli reklamacja
zostanie złożona przez Konsumenta lub Konsumenta-Przedsiębiorcę – termin na jej rozpatrzenie
wynosi 14 dni od dnia złożenia reklamacji. O sposobie jej rozpatrzenia Użytkownik zostanie
poinformowany przez Sprzedającego.
ROZDZIAŁ IV - ZAMÓWIENIE I ZAWARCIE UMOWY SPRZEDAŻY:
1. Złożenie Zamówienia i zawarcie Umowy sprzedaży uwarunkowane jest wypełnieniem przez
Zamawiającego, w sposób prawidłowy, formularza Zamówienia (w szczególności podania
wymaganych w formularzu danych osobowych, adresu do doręczeń, nr telefonu kontaktowego i
adresu e-mail, opcjonalnie nazwy i adresu firmy), zaznaczeniem wybranej formy dostawy i
płatności oraz przesłaniem tak wypełnionego Zamówienia z panelu zakupów Sklepu
internetowego, a także potwierdzeniem pełnoletniości i potwierdzeniem zapoznania się z
Regulaminem Sklepu internetowego.
2. Dokonując Zamówienia, Zamawiający może, ale nie musi dokonać rejestracji w Sklepie
internetowym i utworzyć Konto Zamawiającego. Rejestracja jest bezpłatna i dobrowolna. Login i
Hasło mają charakter poufny. Zamawiający korzystający z Loginu i Hasła proszony jest o
zachowanie tych informacji w poufności. Hasło nie jest znane Sprzedającemu. Po prawidłowej
rejestracji Konta Zamawiającego Użytkownik, na wskazany w procesie rejestracji e-mail,
otrzymuje potwierdzenie dokonania rejestracji w Sklepie internetowym swojego Konta
Zamawiającego.
3. Każdy Użytkownik może posiadać tylko jedno Konto Zamawiającego w Sklepie internetowym.
Konto Zamawiającego jest niezbywalne, Użytkownikowi nie wolno korzystać z Konta
Zamawiającego innych Zamawiających oraz udostępniać innym osobom możliwości korzystania
z Konta Zamawiającego, w tym Loginu i Hasła dostępu do Konta Zamawiającego.
4. Dokonywanie Zamówień w Sklepie internetowym jest możliwe 24h na dobę, 7 dni w tygodniu,
jednak Sprzedający realizuje Zamówienia jedynie w Dni robocze.
5. W celu złożenia Zamówienia w Sklepie internetowym Zamawiający proszony jest o dokonanie
następujących czynności:
a. dokonanie wyboru Towaru, który ma być zakupiony, ilości Towaru, ewentualnie wybór innych
charakterystycznych dla danego Towaru parametrów, o ile takie są dostępne do wyboru na
Stronie Towaru, a następnie kliknięcie przycisku „Do koszyka”,
b. następnie po wyborze wszystkich zamawianych Towarów kliknięcie przycisku „Złóż
zamówienie”,
c. dokonanie wyboru metody dostawy i płatności oraz zalogowanie się do Konta
Zamawiającego (jeśli Użytkownik posiada Konto Zamawiającego), lub też utworzenie Konta
Zamawiającego poprzez wprowadzenie danych osobowych: imienia i nazwiska, nr telefonu,
adresu zamieszkania oraz adresu dostawy Towarów, o ile jest on inny niż adres zamieszkania
oraz wprowadzenie Loginu i ustalenie Hasła, bądź tez jednorazowe podanie danych
osobowych w celu dokonania Zamówienia, a także oraz potwierdzenie zapoznania się z
postanowieniami Regulaminu, potwierdzenie pełnoletniości poprzez odznaczenie tych faktów
w panelu Zamówień, a następnie kliknięcie w przycisk „Dalej”;
d. w celu zakończenia składania Zamówienia, po weryfikacji danych i informacji wprowadzonych
przez Zamawiającego w celu złożenia Zamówienia i ich ewentualnej modyfikacji, jeśli
wystąpiła jakaś pomyłka, kliknięcie przycisku „Złóż zamówienie z obowiązkiem zapłaty”.
6. Wysłanie Zamówienia przez Zamawiającego stanowi ofertę Zamawiającego złożoną
Sprzedającemu co do zawarcia Umowy sprzedaży, zgodnie z treścią Regulaminu.
7. Zamawiający otrzymuje od Sprzedającego:
a) potwierdzenie otrzymania Zamówienia tj. wiadomość mailową o temacie „Dziękujemy za złożenie
zamówienia” automatycznie generowana wiadomość e-mail zawierająca numer i datę Zamówienia,
dane Zamawiającego, opis Towaru (lub odnośnik do opisu na Stronie Towaru w Sklepie
internetowym), Cenę i inne informacje dot. Zamówienia. W przypadku gdy Zamawiający nie jest
osobą pełnoletnią, ale ma ukończone 13. lat, jego Zamówienie musi zostać potwierdzone przez
opiekuna prawnego.;
b) potwierdzenie zawarcia Umowy sprzedaży, tj. wiadomość o temacie „Zamówienie w trakcie
realizacji/zamówienie gotowe do odbioru” na wskazany przez Zamawiającego w Zamówieniu adres
poczty e-mail. Potwierdzenie zawarcia Umowy sprzedaży wysyłane jest po zweryfikowaniu
Zamówienia przez Sprzedającego i jego przyjęciu do realizacji. Z chwilą otrzymania ww.
potwierdzenia dochodzi do zawarcia Umowy sprzedaży. Umowa sprzedaży zawierana jest w j.
polskim.
8. Do momentu kliknięcia przycisku „Złóż zamówienie z obowiązkiem zapłaty” Użytkownik może w
każdej Składając Zamówienie Zamawiający jest związany Regulaminem od chwili dokonania
Zamówienia.
9. Treści Umów sprzedaży zawieranych przy wykorzystaniu Sklepu internetowego są
przechowywane przez system informatyczny Sklepu internetowego przez okres posiadania
Konta Zamawiającego w Sklepie internetowym, a treść tych umów jest udostępniana wyłącznie
stronom Umowy sprzedaży. Każdy Zamawiający, po zalogowaniu do Konta Zamawiającego, ma
dostęp do wszystkim swoich Umów sprzedaży zawartych poprzez stronę Sklepu internetowego
przez okres ich przechowywania w systemie informatycznym określonym w zdaniu pierwszym. W
razie braku Konta Zamawiającego treści Umów sprzedaży zawieranych przy wykorzystaniu
Sklepu internetowego są przechowywane przez system informatyczny Sklepu internetowego do
upływu okresu odstąpienia od Umowy sprzedaży przez Konsumenta lub Konsumenta-
Przedsiębiorcę, jednak nie dłużej niż przez odpowiedzialności Sprzedającego z tytułu rękojmi.
ROZDZIAŁ V- FORMY PŁATNOŚCI, KOSZTY DOSTAWY:
1. Dostępnymi w Sklepie internetowym formami płatności są:
a. gotówka „za pobraniem” - zapłata w tej formie może nastąpić przy osobistym odbiorze
Zamówienia z Miejsca odbioru lub przy odbiorze Zamówienia od kuriera;
b. przedpłata na konto Sprzedającego tradycyjnym przelewem bankowym lub szybkim
przelewem za pomocą systemów płatności elektronicznych udostępnionych przez Sprzedającego
w Sklepie internetowym, także przy użyciu kart kredytowych (obsługiwane karty płatnicze: Visa,
Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro).
2. W przypadku wyboru przedpłaty tradycyjnym przelewem jako formy płatności, należności za
zamówione Towary wraz z kosztami dostawy należy uiszczać na numer konta Sprzedającego: 80
1050 1272 1000 0092 0876 5926 ING BANK ŚLĄSKI. Zamawiający proszony jest o wpisanie w
tytule przelewu numeru Zamówienia ze Sklepu internetowego otrzymanego w e-mailu
potwierdzającym Zamówienie. Dokonanie wpłaty w niepoprawnej kwocie może znacznie
wydłużyć termin realizacji Zamówienia.
3. Płatności elektroniczne realizowane są w ten sposób, że Zamawiający zostaje przekierowany do
serwisu transakcyjnego, gdzie dokonuje wyboru banku za pośrednictwem którego chce dokonać
płatności. Następnie Zamawiający zostaje przekierowany do serwisu internetowego wybranego
banku, gdzie po zalogowaniu się do konta, otrzymuje gotowy do zaakceptowania formularz
przelewu z odpowiednią kwotą, tytułem przelewu i danymi Sprzedającego. Po zaakceptowaniu
przelewu, Zamawiający zostaje z powrotem przekierowany do Sklepu internetowego. Płatności
za pomocą systemu płatności internetowych obsługuje spółka PayPro S.A. (PayPro) – Podmiot
świadczący Usługę na rzecz Użytkowników, z siedzibą w Poznaniu, przy ulicy Kanclerskiej 15
(60-327), wpisany do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego
przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego
Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, numerem NIP 7792369887, o kapitale
zakładowym wynoszącym 5 476 300,00 zł, w całości opłaconym oraz do rejestru krajowych
instytucji płatniczych prowadzonego przez Komisję Nadzoru Finansowego pod numerem UKNF
IP24/2014. zarejestrowana w rejestrze usług płatniczych (dostępnym na
https://erup.knf.gov.pl/View/) Dane osobowe Zamawiającego przekazywane są za pomocą
systemu płatności elektronicznych spółce PayPro S.A., która jest ich administratorem danych
osobowych.
4. Sprzedający oczekuje na opłacenie Zamówienia przez 7 od zawarcia Umowy sprzedaży, w
przypadku odbioru osobistego- Sprzedający oczekuje na odbiór Towarów przez 14 dni od
zawarcia Umowy sprzedaży. W wypadku niewywiązania się przez Zamawiającego z obowiązku
zapłaty za Zamówienie w terminie, o którym mowa zdaniu poprzednim, Sprzedający wyznacza
Zamawiającemu dodatkowy termin na dokonanie płatności i informuje o nim Zamawiającego na
adres e-mail. Informacja o dodatkowym terminie na dokonanie płatności zawiera również
informację, że po bezskutecznym upływie tego terminu, Sprzedający odstąpi od Umowy
sprzedaży. W wypadku bezskutecznego upływu drugiego terminu na dokonanie płatności,
Sprzedający prześle Zamawiającemu drogą mailową oświadczenie o odstąpieniu od umowy na
podstawie art. 491 Kodeksu cywilnego.
5. Sprzedający realizuje dostawy do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, za
pośrednictwem firmy kurierskiej lub Poczty Polskiej. Możliwy jest także odbiór osobisty z Miejsca
odbioru, po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu odbioru ze Sprzedającym.
6. Koszty dostawy Towarów na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, niezależnie od liczby
zamówionych Towarów, wskazane są szczegółowo w zakładce KOSZTY DOSTAWY na stronie
Sklepu Internetowego.
7. Koszty dostawy podawane są także każdorazowo przy wyborze metody dostawy przez
Zamawiającego podczas dokonywania przez niego Zamówienia. Całkowity koszt dostawy
Towarów (tj. Cena Towarów wraz z kosztami wybranej metody dostawy Zamówienia i
ewentualnymi kosztami dodatkowymi, na poniesienie których Zamawiający wyraził zgodę)
widoczne są dla Zamawiającego w panelu Zamówienia przed złożeniem Zamówienia oraz w
mailu potwierdzającym dokonanie Zamówienia.
8. W przypadku Zamówienia o wadze do 30,00 kg za kwotę 399,99 PLN i powyżej (do kwoty tej nie
wliczają się koszty przesyłki), koszty dostawy przesyłką kurierską na adres dostawy na terenie
Polski ponosi Sprzedający.
ROZDZIAŁ VI - REALIZACJA ZAMÓWIENIA:
1. Dla danego Zamówienia wiążąca jest Cena z momentu złożenia Zamówienia.
2. Zamawiający jest na bieżąco informowany drogą mailową o statusie swojego Zamówienia.
3. Zamówione Towary dostępne w magazynie Sprzedającego wysyłane są w terminie 2 Dni
roboczych, maksymalnie w ciągu 3 dni, liczonych po zaksięgowaniu należnej zapłaty za
Zamówienie na koncie w przypadku przedpłaty na konto Sprzedającego, bądź po ustaleniu
terminu odbioru z Miejsca odbioru, z zastrzeżeniem postanowień ust. 6. poniżej.
4. Czas rozpoczęcia realizacji Zamówienia pokrywa się z momentem wpływu wpłaty na rachunek
bankowy Sprzedającego podany w potwierdzeniu Zamówienia - w przypadku płatności
przelewem, bądź z momentem uzyskania informacji o płatności z systemu płatności
elektronicznych, bądź też z momentem ustalenia terminu odbioru Zamówienia z Miejsca odbioru
dokonania - w przypadku wyboru takiej formy dostawy Zamówienia.
5. Realizacja Zamówienia jest uzależniona od stopnia wyczerpania zapasów Towarów w
magazynie Sprzedającego, dlatego jeśli w Zamówieniu znajdą się Towary w danej chwili
niedostępne, Sprzedający niezwłocznie poinformuje o tym Zamawiającego mailowo lub
telefonicznie. Zamawiający ma wówczas prawo do rezygnacji z całości Zamówienia, bądź
rezygnacji z Towaru, którego brakuje, bądź do wyrażenia zgody na wydłużenie czasu realizacji
Zamówienia, bądź do realizacji Zamówienia w częściach, lub też wyrażenia zgody na zamianę
brakującego Towaru na podobny o zbliżonych właściwościach i Cenie.
6. Sprzedający zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji Zamówienia, w przypadku gdy:
a. formularz Zamówienia zostanie wypełniony błędnie, a Sprzedający nie może skontaktować się z
osobą składającą Zamówienie w celu weryfikacji jej danych teleadresowych;
b. Zamawiający nie przeleje wymaganej kwoty na konto Sprzedającego (w przypadku wyboru
przedpłaty na konto Sprzedającego) lub przesyłka nie zostanie odebrana przez Zamawiającego.
7. Sprzedający realizuje dostawy zamówionych Towarów na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. W
razie adresu dostawy poza granicami Polski, Zamawiający proszony jest o niezwłoczny kontakt
ze Sprzedającym w celu ustalenia indywidualnych warunków Umowy sprzedaży, w
szczególności kosztów dostawy Zamówienia.
8. Zamawiający zobowiązuje się do odbioru zamówionych Towarów i/lub zapłaty oznaczonej przez
Sprzedającego Ceny wraz z zaakceptowanymi przez Zamawiającego kosztami dodatkowymi.
9. W przypadku, gdy Zamawiający nie jest Konsumentem lub Konsumentem-Przedsiębiorcą,
Sprzedający zastrzega sobie prawo własności Towaru do momentu zapłaty Ceny, zgodnie z
postanowieniami niniejszego Regulaminu.
10. Przy dostawie Towarów przez firmę kurierską, Zamawiający proszony jest o sprawdzenie, w
obecności kuriera, czy przesyłka nie posiada uszkodzenia wynikłego z transportu, czy jest
nienaruszona, zgodna z Zamówieniem. Weryfikacja przesyłki to bezpłatna usługa gwarantująca
najwyższą jakość usług. W razie stwierdzenia uszkodzenia przesyłki, niekompletności lub
niezgodności przesyłki z Zamówieniem, Zamawiający proszony jest o spisanie protokołu szkody
w obecności kuriera oraz niezwłoczne zgłoszenie tego faktu do Sprzedającego.
11. Na każdy sprzedany Towar wystawiany jest paragon fiskalny. Dokument sprzedaży wystawiany
jest po zgromadzeniu wszystkich Towarów z Zamówienia. Dokument sprzedaży stanowi pisemne
potwierdzenie treści złożonego Zamówienia.
12. Sprzedający zobowiązuje się do dostarczenia Towarów bez wad, z wyłączeniem ewentualnych
wad wskazanych w ofercie sprzedaży na poszczególnych Stronach Towarów w Sklepie
Internetowym.
ROZDZIAŁ VII - PRAWO DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY:
1. Zgodnie z art. 27. Ustawy konsumenckiej, Sprzedający informuje o prawie Konsumenta do
odstąpienia od Umowy sprzedaży w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin
do odstąpienia od Umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym Konsument wszedł w
posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez
Konsumenta, weszła w posiadanie rzeczy.
2. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od Umowy sprzedaży należy poinformować Sprzedającego
(Firma Handlowa EMAS Ewa Krzemyk ul. Gruntowa 16, 42-520 Dąbrowa Górnicza, e-
mail: sklep@domowy-wyrob.pl) o decyzji o odstąpieniu od Umowy sprzedaży w drodze
jednoznacznego oświadczenia (na przykład w postaci pisma wysłanego listownie lub pocztą
elektroniczną). Jeżeli Konsument skorzysta z formy wysyłki oświadczenia o odstąpieniu od
Umowy sprzedaży pocztą elektroniczną, Sprzedający prześle Konsumentowi niezwłocznie
potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy na trwałym nośniku (na przykład
pocztą elektroniczną).
3. Konsument może także skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, który stanowi
Załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu, jednak nie jest to obowiązkowe.
4. Aby zachować termin do odstąpienia od Umowy sprzedaży wystarczy, aby wysłanie informacji
dotyczącej wykonania przysługującego Konsumentowi prawa odstąpienia od umowy przed
upływem terminu do odstąpienia od Umowy sprzedaży.
5. Skutki odstąpienia od umowy: w przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży Sprzedający
zwraca Konsumentowi wszystkie otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostarczenia
Towarów (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta
sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez
Sprzedającego), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym
Sprzedający został poinformowany o decyzji Konsumenta o wykonaniu prawa odstąpienia od
Umowy sprzedaży. Zwrotu płatności Sprzedający dokona przy użyciu takich samych sposobów
płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie
Konsument zgodził się na inne rozwiązanie; w każdym przypadku Konsument nie poniesie
żadnych opłat w związku z tym zwrotem należności. W przypadku płatności za Towary kartą
płatniczą lub kredytową, zwrot należności następuje na rachunek bankowy przypisany do karty.
Sprzedający może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Towarów lub do
czasu dostarczenia mu dowodu ich odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi
wcześniej.
6. Zwracane Towary Konsument proszony jest odesłać lub przekazać na następujący adres
Sprzedającego: Firma Handlowa EMAS Ewa Krzemyk ul. Gruntowa 16, 42-520 Dąbrowa
Górnicza, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym Konsument
poinformował Sprzedającego o odstąpieniu od Umowy sprzedaży. Termin jest zachowany, jeżeli
Konsument odeśle Towar przed upływem terminu 14 dni. Konsument będzie musiał ponieść
bezpośrednie koszty zwrotu Towarów.
7. Konsument odpowiada tylko za zmniejszenie wartości Towarów wynikające z korzystania z nich
w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania
Towarów.
8. Zgodnie z postanowienia art. 38. Ustawy konsumenckiej Konsumentowi nie przysługuje prawo
do odstąpienia od Umowy sprzedaży w odniesieniu do umów:
a. o świadczenie usług, jeżeli Sprzedający wykonał w pełni usługę za wyraźną
zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po
spełnieniu świadczenia przez Sprzedającego utraci prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży
i przyjął to do wiadomości;
b. w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi
Sprzedający nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do
odstąpienia od Umowy sprzedaży;
c. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana
według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego
zindywidualizowanych potrzeb;
d. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca
krótki termin przydatności do użycia;
e. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym
opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na
ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte
po dostarczeniu;
f. w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój
charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
g. w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona
przy zawarciu Umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie
30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi Sprzedający nie ma kontroli;
h. w której Konsument wyraźnie żądał, aby Sprzedający do niego przyjechał w celu
dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli Sprzedający świadczy dodatkowo inne
usługi niż te, których wykonania Konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części
zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od Umowy
sprzedaży przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy;
i. w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy
komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało
otwarte po dostarczeniu;
j. o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;
k. zawartej w drodze aukcji publicznej;
l. o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych,
przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem,
wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w Umowie sprzedaży
oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;
m. o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli
spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem
terminu do odstąpienia od Umowy sprzedaży i po poinformowaniu go przez Sprzedającego
o utracie prawa odstąpienia od Umowy sprzedaży.
9. W celu uniknięcia wątpliwości Sprzedający wskazuje, że uprawnienia opisane w niniejszym
rozdziale przysługują także Zamawiającemu, który jest Konsumentem – Przedsiębiorcą.
ROZDZIAŁ VIII - REKLAMACJE:
1. W przypadku, gdy nabywcą Towarów jest Konsument lub Konsument –Przedsiębiorca
Sprzedający ponosi odpowiedzialność za niezgodność Towaru z umową na zasadach
wskazanych w przepisach Ustawy konsumenckiej. W przypadku Zamawiających nie będących
Konsumentami lub Konsumentami-Przedsiębiorcami, Sprzedający ponosi odpowiedzialność za
wady Towaru, zgodnie z zasadami odpowiedzialności wskazanymi w przepisach Kodeksu
cywilnego, w szczególności art. 556 oraz 556(1) – 576 Kodeksu cywilnego. Jeżeli nabywcą
Towaru nie jest Konsument lub Konsument-Przedsiębiorca, odpowiedzialność Sprzedającego z
tytułu rękojmi zostaje wyłączona na zasadzie art. 558 § 1 Kodeksu cywilnego.
2. W przypadku stwierdzenia niezgodności Towaru z Umową sprzedaży/wad Towaru, Zamawiający
może złożyć reklamację bezpośrednio do Sprzedającego przesyłając ją przesyłając ją drogą e-
mailową na adres poczty elektronicznej: sklep@domowy-wyrob.pl lub też pisemnie na adres
Sprzedającego: Firma Handlowa EMAS Ewa Krzemyk ul. Gruntowa 16, 42-520 Dąbrowa
Górnicza, bądź też składając reklamację na adres producenta Towaru wskazany w na
opakowaniu Towaru lub w instrukcji załączonej do Towaru, o ile taka została dołączona do
Towaru. W celu uniknięcia wątpliwości Sprzedający wskazuje, że nie udziela gwarancji na
Towary w rozumieniu art. 577 Kodeksu cywilnego.
3. Zamawiający zgłaszający reklamację Towaru do Sprzedającego proszony jest, w celu
usprawnienia przebiegu rozpatrywania reklamacji, o podanie następujących danych: imię i
nazwisko, dokładny adres zamieszkania, nr Zamówienia, adres e-mail oraz o dokładnie opisanie
wady Towaru i żądania reklamującego z tytułu rękojmi (naprawa lub wymiana na nowy, obniżenie
Ceny, odstąpienie od Umowy sprzedaży w razie istotnej niezgodności Towaru z Umową
sprzedaży/wady Towaru). Składając reklamację Zamawiający proszony jest także o załączenie
kopii dowodu sprzedaży (np. paragonu fiskalnego).
4. Reklamacje rozpatrywane są w terminie do 14 dni od złożenia stosownej reklamacji, zgodnie z
obowiązującymi przepisami. O sposobie jej rozpatrzenia Zamawiający zostanie poinformowany
przez Sprzedającego.
5. Sprzedający informuje, że wyraża zgodę na rozstrzyganie sporów konsumenckich w trybie
ustawy z dnia 23 września 2016 roku o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich
(Dz. U. 2016, poz. 1823). W razie nie uznania reklamacji przez Sprzedającego, Konsument może
skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń i
zwrócić się o interwencję do Wojewódzkiego Inspektoratu Inspekcji Handlowej w Katowicach, ul.
Brata Alberta 4, 40-951 Katowice, skrytka pocztowa 178, www.katowice.wiih.gov.pl Szczegółowe
procedury skorzystania z pomocy Inspekcji Handlowej dostępne są na stronie internetowej
urzędu oraz na stronie www.uokik.gov.pl w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich” i
„Ważne adresy”. Pozasądowe dochodzenie roszczeń po zakończeniu postępowania
reklamacyjnego jest bezpłatne. W przypadku Zamawiającego będącego Konsumentem, który
chce skorzystać z pozasądowego sposobu dochodzenia roszczeń, istnieje dodatkowo możliwość
złożenia skargi za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod
adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/ W celu uniknięcia wątpliwości Sprzedający
wskazuje, że uprawnienia opisane w niniejszym ustępie 5. nie przysługują
Zamawiającemu, który jest Konsumentem-Przedsiębiorcą.
ROZDZIAŁ IX - DANE OSOBOWE:
1. Użytkownik dokonując Zamówienia w Sklepie internetowym i rejestrując Konto Zamawiającego
i/lub kontaktując się mailowo lub telefonicznie lub za pośrednictwem formularza kontaktowego ze
Sprzedającym, czy też zamieszczając swoja opinię, przekazuje Sprzedającemu swoje dane
osobowe (imię i nazwisko, adres, adres email, nr telefonu, ewentualnie nazwa firmy, adres
prowadzenia działalności, NIP, adres IP komputera, z którego korzysta Użytkownik podczas
korzystania ze Sklepu internetowego).
2. W przypadku złożenia Zamówienia bez rejestracji Konta Zamawiającego i/lub kontaktu mailowego
lub telefonicznego czy za pośrednictwem formularza kontaktowego, zamieszczenia opinii o
Towarze- podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest wykonanie Umowy sprzedaży
i/lub podejmowanie czynności zmierzających do zawarcia Umowy sprzedaży i/lub zamieszczenia
opinii na Stronie Towaru, zgodnie z postanowieniami art. 6. ust. 1. lit. b) Rozporządzenia
Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony
osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego
przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie
danych) (zwane dalej „Rozporządzeniem RODO”). W przypadku rejestracji Konta Zamawiającego -
podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest zgoda Użytkownika, zgodnie z
postanowieniami art. 6. ust. 1. lit. a) Rozporządzenia RODO.
3. Administratorem danych osobowych jest Sprzedający. Podanie danych osobowych w każdej z
sytuacji wskazanych w pkt. 1. jest dobrowolne, lecz niezbędne dla potrzeb realizacji celu, dla
którego dane zostały pozyskane. Dane Użytkownika nie będą przetwarzane w sposób
zautomatyzowany, ani nie podlegają profilowaniu.
4. Więcej informacji dot. przetwarzania danych osobowych, w tym praw Użytkownika znajduje się
w Polityce prywatności, która stanowi integralną część Regulaminu.
ROZDZIAŁ X - POZOSTAŁE POSTANOWIENIA:
1. W sprawach nie uregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają odpowiednie
przepisy prawa polskiego, w szczególności Kodeksu cywilnego, ustawy o świadczeniu usług drogą
elektroniczną (t. jedn. Dz. U. z 2020, poz. 344. z późn. zm.), Rozporządzenia RODO, a w
odniesieniu do Konsumentów i Konsumentów-Przedsiębiorców również Ustawy konsumenckiej.
2. W celu uniknięcia wątpliwości stwierdza się, że żadne z postanowień niniejszego Regulaminu nie
ogranicza, ani nie wyłącza uprawnień Konsumenta lub Konsumenta-Przedsiębiorcy, jakie
przysługują mu na podstawie przepisów prawa.
3. Sprzedający jest uprawniony do wprowadzania zmian do niniejszego Regulaminu z ważnych
przyczyn (np. zmiana przepisów prawa, zmiana zasad funkcjonowania Sklepu internetowego).W
przypadku wprowadzenia zmian do niniejszego Regulaminu, Użytkownik zostanie powiadomiony z
co najmniej 14-dniowym wyprzedzeniem przed dniem wejścia w życie zmian (odpowiednia
informacja o zmianach w Regulaminie zostanie umieszczona na stronie Sklepu internetowego, a
Użytkownicy posiadający utworzone Konto Zamawiającego otrzymają informację o zmianach w
Regulaminie drogą mailową.) W razie braku akceptacji zmienionego Regulaminu, Użytkownik ma
prawo do rezygnacji z korzystania ze Sklepu internetowego i wypowiedzenia Umowy o
świadczenie usług. Nie wyłącza to, ani nie ogranicza prawa Użytkownika do rezygnacji z
korzystania ze Sklepu internetowego w każdym czasie.
4. Treść niniejszego Regulaminu może zostać utrwalona poprzez wydrukowanie, zapisanie na
nośniku lub pobranie w każdej chwili ze strony Sklepu internetowego.
5. Postanowienia Regulaminu należy interpretować w sposób zapewniający ich zgodność z
obowiązującymi przepisami prawa.
Regulamin obowiązuje od dnia 01.01.2023 roku
Załącznik nr 1 – wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
Formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od Umowy sprzedaży
…………………………………………….
Imię i nazwisko konsumenta/dane firmy Konsumenta-Przedsiębiorcy
…………………………………………….
adres zamieszkania/adres siedziby Konsumenta-Przedsiębiorcy
…………………………………………….
telefon kontaktowy
…………………………………………….
e-mail
…………………………………………….
nr zamówienia oraz nr paragonu fiskalnego
Firma Handlowa EMAS Ewa Krzemyk
ul. Gruntowa 16, 42-520 Dąbrowa Górnicza
z dopiskiem „odstąpienie od umowy www.domowy-wyrob.pl”
Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość
Działając zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 31.05.2014 roku o prawach konsumenta, niniejszym
oświadczam, że odstępuję od umowy sprzedaży następujących towarów
………………………………………………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………………
Umowa sprzedaży została zawarta z Firma Handlowa EMAS Ewa Krzemyk w dniu ………………..
roku, a odbiór przeze mnie Towarów nastąpił w dniu ………………..……………. roku. 1
………………………………..
Data i podpis odstępującego do Umowy sprzedaży (tylko jeśli dokument będzie wysłany do
Sprzedającego w wersji papierowej)
[1] NIEPOTRZEBNE SKREŚLIĆ